Готель Парк Готель Парк
Готель Парк
Запрошуємо Вас відвідати наш готельно-розважальний комплекс
Забронювати номер
Заїзд
Виїзд
К-сть дорослих
К-сть дітей
Внутрішні правила проживання в готелі

Правила користування готелем та надання готельних послуг

(далі - Правила) розроблено на основі чинного законодавства і регулюють відносини між споживачами (громадяни, що проживають в готелі або мають намір скористатися готельними послугами) та виконавцями готельних послуг.

Готель призначений для тимчасового проживання громадян терміном до 45 діб, незалежно від місця постійного проживання і прописки. Проживання понад вказаний термін здійснення тільки з дозволу адміністрації готелю.

Режим роботи готелю цілодобовий. Номер (місце) в готелі надається громадянам при наявності паспорта ж документа, що його замінює, та заповненої анкети встановленої форми.

При наявності вільних місць та за бажанням громадянина йому може надаватись номер на два і більше місць з повною оплатою вартості номера.

При проживанні в готелі менше доби плата стягується за повну добу.

При розміщенні дітей віком до 5 років з батьками в одному номері, плата за проживання дітей не стягується.

Громадяни зобов'язанні:
- дотримуватись встановленого порядку проживання;
- дотримуватись чистоти;
- дотримуватись правил пожежної безпеки;
- при виході із номера вимкнути всі електроприлади, світло, вимкнути водяні крани, закрити номер і здати ключ адміністратору;
- відшкодувати збитки в разі втрати або пошкодження майна готелю у з чинним законодавством.

Громадянам які проживають у готелі не дозволяється:
- заносити і зберігати у номерах речовини;
- матеріали і предмети, що є небезпечними для життя і здоров'я громадян та збереження майна;
- залишати в номерах сторонніх осіб на період своєї відсутності, а також передавати їм ключ від номера без попередження адміністрації готелю;
- передавати іншим особам свій ключ.

Громадяни, які проживають у готелі мають право:
- при виявленні несправності електроприладів та сантехніки вимагати усунення недоліків у визначений термін;
- розірвати договір і вимагати відшкодування збитків, якщо у наданій послузі не були усунені недоліки;
- вимагати у адміністратора книгу скарг і пропозицій.

Адміністрація готелю повинна забезпечити громадянам надання таких безплатних послуг:
- виклик невідкладної допомоги;
- виклик таксі;
- користування медичною аптечкою;
- доставку у номер кореспонденції при її отриманні;

Заміна постільної білизни рушників та туалетних речей проводиться не рідше двох разів натиждень.

У разі виявлення забутих речей готель зобов'язаний негайно повідомити про це власника речей(за умови, що їх власник відомий). Забуті речі зберігаються у готелі протягом шести місяців після чого передаються у відповідні державні органи для реалізаціїабо знищуються, про що складається акт установленої форми.

Адміністрація готелю несе відповідальність за комплектність і справність обладнання в номерах, а також за якість підготовки номерів до заселення.

У готелі є книга відгуків і пропозицій.

Контроль за дотриманням громадянами цих правил здійснюється адміністрацією готелю.

Виклик адміністратора за номером тел: (098)053-78-55